Миколаївські маршрутки

Останнє оновлення інформації 19.08.2017

Якість пасажирських перевезень в Миколаєві – багаторічна проблема.
Причин цьому багато. Від прямої діяльності (або бездіяльності) «крєпкіх хазяйствєнніков», яки були при владі останні років п’ятнадцять. До звичайної байдужості населення, яке просто все мовчки ковтає й не бажає змінювати простір навколо себе.

На сьогоднішній день більшість фірм-перевізників не виконують умови договору, випускаючи на маршрут розбиті сараї, які не призначені для перевезення пасажирів, тим паче – за гроші.

На цій сторінці я буду публікувати список таких сараїв. Сподіваюсь, ця інформація стане в нагоді, коли перевізники знову почнуть співати свою пісню про підвищення вартості проїзду, або раптом хтось скаже, що управління транспорту в Миколаєві працює і виконує свої обов’язки.

Навіщо це мені потрібно?
Я хочу отримувати якісні послуги у сфері пасажирських перевезень. Також я хочу власним прикладом показати всім мешканцям міста, що все в наших руках. Будь-яку проблему можна вирішити, варто лише захотіти. Немає сенсу чекати, поки хтось там зробить нам красиво. Побачили, зафіксували, повідомили, промоніторили результат.

Скарги на пасажирські перевезення можна залишати на офіційному сайті Миколаївської міської ради.
Також скарги можна надсилати в Управління транспортного комплексу, зв’язку та телекомунікацій Миколаївської міської ради, але я особисто не бачу в цьому сенсу, адже це управління наразі існує лише для того, щоб давати відписки на папері.

Рекомендую долучитись до facebook-спільноти Маршрутки Миколаєва, де ви можете дублювати свої скарги на пасажирські перевезення в Миколаєві. Публічність наше все!

Також, я прошу всіх, хто побачить вказані маршрутки, фотографувати стан салону і надсилати ці фото мені на пошту або в соцмережах, тому що я не завжди потрапляю в ті маршрутки, яки мене особливо цікавлять.

Станом на 31.08.2017 є чіткий зафіксований результат по чотирьом маршруткам: №52 BE7670AA, №43 BE7461AA, №52 BE7530AA і №43 BE7112AA.

1) Маршрутка №52, держномер BE7670AA
Салон був у жахливому стані, у стелі дірки. Станом на 29.05.2016 (після двох скарг) я зафіксував, що салон автобусу дійсно відремонтовано.

Детальна інформація тут

Маршрутка №52, держномер ВЕ7670АА, фото 05.02.2016:

Електронне звернення від 08.02.2016 № Б-146/02.02.03-10-Е3

Відповідь отримав 02.03.2016:

Маршрутка №52, держномер BE7670AA, фото 06.03.2016. Після того, як 19.02.2016 було проведено нараду з керівництвом перевізника, і цей автобус мали зняти з маршруту:

Повторне електронне звернення від 09.03.2016 № Б-146/02.02.03-10-Е3

Відповідь на повторне звернення отримав 23.03.2016:

Результат зафіксовано 29.05.2016:

Детальна історія тут: Миколаївські маршрутки – перша перемога

2) Маршрутка №43, держномер BE7480AA
Місця для безногих. Фото я тоді не зробив, але скаргу написав. Відповідь стандартна, мовляв цей автобус відповідає вимогам чинного законодавства.
Маршрутки з місцями для безногих – це окрема болюча тема. Тому що ці автобуси якимось чином пройшли сертифікацію (а ми ж з вами чудово знаємо – яким саме чином), і тепер якось усунути їх з маршрутів – проблемно. Але прийде той день, коли ми позбудемось цього хламу.

Детальна інформація тут

Електронне звернення від 18.02.2016 № Б-186/02.02.03-10-Е3

Відповідь отримав 14.03.2016 ВЕ7480АА:

3) Маршрутка №43, держномер BE7461AA
Ця маршрутка – чемпіон по скаргам. Мало того, що у неї дах мов решето, ще й водій Сукосян С.Н. – бидло. Сподіваюсь, його справді усунули з маршруту.

20.03.2017 мною зафіксовано, що салон автобусу відремонтовано, тепер він з новенькою стелею. (фото дивіться нижче)

Детальна інформація тут

Перший раз, 18.02.2016, я не зробив фото, тому що їхав пізно ввечері, було темно, і камера не змогла зробити якісний знімок.

Електронне звернення від 19.02.2016 № Б-188/02.02.03-10-Е3

Відповідь отримав 14.03.2016:

18.04.2016 знову “пощастило” проїхати в цій маршрутці ВЕ7461АА, цього разу вже зафіксував стан салону. Знову ж таки, як і у випадку з автобусом №52 BE7670AA – цей 43-й спокійно продовжував працювати на маршруті після того, як 03.03.2016 було проведено нараду з керівництвом перевізника, і цей автобус мали зняти з маршруту. Великий привіт управлінню транспорта Миколаївської міської ради!

Повторне електронне звернення від 20.04.2016 № Б-323/02020

Відповідь на повторне звернення отримав 13.05.2016:

Третя скарга була вже на водія цієї маршрутки, про це навіть у новинах писали: “В Николаеве «маршрутчик» обозвал пассажиров «е#аными тварями» и угрожал девушке расправой”
Варто зазначити, що конфлікт відбувся 5 травня 2016, через два місяці після того, як автобус мали зняти з маршруту.
Скарга від Katerina Delik від 10.05.2016 № Д-3345-1/ц

Відповідь на скаргу можна подивитись у спільноті Маршрутки Миколаєва у Facebook

Результат зафіксовано 20.03.2017, маршрут №43, держномер ВЕ7461АА:


4) Графік роботи маршруток.
Тут без конкретних машин, тому що за 30 хвилин очікування на зупинці я побачив один-єдиний бус 53-го маршруту. А там мали бути ще 43, 29, 88, 89, ще й за встановленим інтервалом.

Детальна інформація тут

Електронне звернення від 24.02.2016
Відповідь отримав 14.03.2016:

5) Маршрутка №52, держномер BE8436AA
Місця для безногих, але ця маршрутка відповідає стандартам. Безногих.
Фото в той день нажаль не зробив, але цей бус ВЕ8436АА продовжує працювати на маршруті з цими ж сидіннями для безногих. Фото зробив 22.02.2017:

Детальна інформація тут:

Електронне звернення від 04.04.2016 № Б-286/02.02.03-Е3

Відповідь отримав 14.04.2016:

6) Маршрутка №43, держномер BE7112AA
Знову друшляк, чудовий приклад безвідповідальності з боку Управління транспорту.
19.08.2017 я зафіксував, що салон автобуса відремонтовано, фото нижче

Детальна інформація тут:

Маршрутка №43, держномер ВЕ7112АА, фото 25.08.2016:

Електронне звернення від 25.08.2016 № Б-617/02.02.01

Відповідь отримав 29.09.2016:

Згодом з’ясувалось, що перевізнику, як і управлінню транспорту, все по цимбалах.
І нарада з керівництвом Авто-Віола Плюс, яку було проведено 02.09.2016, за результатами якої було надано доручення щодо термінового усунення вказаних мною недоліків – прості розмови ні про що.

04.12.2016 я знову їхав у цьому ж автобусі ВЕ7112АА. Стан “терміново усунених недоліків” – на фото:

Повторне електронне звернення від 05.12.2016

Станом на 17.08.2017 відповіді досі немає.

Минув рік з момену першої скарги, автобус у незмінному стані.
Пост у спільноті “Маршрутки Миколаєва. Громадський транспорт”
Маршрутка №43, держномер ВЕ7112АА, фото 16.08.2017, Владимир Гусак:

31.08.2017 я зафіксував, що салон відремонтували – не лише стелю, а й усі боковини. Люк залишили пошарпаний, але все ж таки це краще, ніж було:


7) Маршрутка №43, держномер BE3371AA
12-місний Спринтер
Хто побачить цей бус на маршруті – будь ласка сфоткайте і киньте мені. Скарг на нього ще не писали, але на міських маршрутах можуть працювати мінімум 18-місні автобуси.

8) Маршрут №29, держномер BE3688BO
Місця для безногих, автобус відповідає стандартам для безногих.

Детальна інформація тут:

Маршрут №29, держномер ВЕ3688ВО, фото 07.09.2016:

Електронне звернення від 07.09.2016 № Б-663/02.02.01-Е3

Відповідь отримав 06.10.2016:

9) Маршрут №43, держномер BE7463AA
Сарай з дірявою стелею, плюс водій постійно порушує ПДР, здійснюючи посадку-висадку пасажирів майже на пішохідному переході, відмовився відкрити задні двері, а потім рушив з місця з відкритими передніми. Прямо таки джек-пот!

Хто буде їхати в цій маршрутці – будь ласка сфоткайте стелю і скіньте фото мені. Дякую.

Детальна інформація тут:

Маршрут №43, держномер ВЕ7463АА, фото 25.09.2016:

Електронне звернення від 26.09.2016 № Б-721/02020

ВЕ7463АА, фото 05.10.2016

Повторне електронне звернення від 06.10.2016 № Б-740/02.02.03-10-Е3

Відповідь на перше звернення отримав 13.10.2016:

Відповідь на повторне звернення отримав 19.10.2016:

Також ще на цей автобус ВЕ7463АА була скарга від Alla Potyomkina 05.10.2016 (станом на 22.10.16 відповідь ще не надали)

10) Маршрут №29, держномер BE2147BI
Місця для безногих.

Детальна інформація тут:

Маршрут №29, держномер ВЕ2147ВІ, фото 10.10.2016:

Електронне звернення надіслано 17.10.2016

Відповідь отримав 21.11.2016:

11) Маршрут №52, держномер BE8366BA
Місця для безногих.

Детальна інформація тут:

Маршрут №52, держномер ВЕ8366ВА, фото 12.10.2016:


Електронне звернення надіслано 17.10.2016

Відповідь отримав 21.11.2016:

12) Маршрут №1, держномер BE7663AA
Друшляк на колесах.
Хто буде їхати в цій маршрутці – будь ласка сфоткайте стелю і скіньте фото мені. Дякую.

Детальна інформація тут:

Маршрут №1, держномер ВЕ7663АА, фото 16.10.2016

Електронне звернення надіслано 17.10.2016

Відповідь отримав 02.12.2016:


13) Маршрут №88, держномер AX0302AA
Друшляк із заклеєною скотчем стелею. Чекаю на відповідь.
Хто буде їхати в цій маршрутці – будь ласка сфоткайте стелю і скіньте фото мені. Дякую.

Детальна інформація тут:

Маршрут №88, держномер АХ0302АА, фото 27.10.2016

Електронне звернення надіслано 27.10.2016

Станом на 15.03.2017 відповіді досі немає

14) Маршрут №9, держномер BE1297BO
Місця для безногих.

Детальна інформація тут:

Маршрут №9, держномер ВЕ1297ВО, фото 28.10.2016

Електронне звернення надіслано 28.10.2016

Відповідь отримав 21.11.2016:

15) Маршрут №43, держномер BE2499AA
В салоні грала музика, що порушує Рішення Виконавчого комітету Миколаївської міської ради № 818 від 26 серпня 2016 Про заборону трансляції або відтворення музичних творів в автобусах, що обслуговують міські автобусні маршрути загального користування.

Детальна інформація тут:

Маршрут №43, держномер ВЕ2499АА, відео 28.10.2016

Скарга надіслана 28.10.2016. Цього разу вирішив спробувати надіслати скаргу не через електронні звернення на сайті ММР, а прямо на електронку Управління транспортного комплексу, зв’язку та телекомунікацій Миколаївської міської ради.

Станом на 15.03.2017 відповіді досі немає

16) Маршрут №1, держномер BE7875AA
Аналогічна скарга на музику в маршрутці від мого друга Євгена Уманова. Але він написав електронне звернення на сайті ММР, а я – електронного листа в управління транспортного комплексу. Подивимось якою буде реакція.

Детальна інформація тут:

Маршрут №1, держномер ВЕ7875АА, відео 27.10.2016

Електронне звернення Євгена Уманова надіслано 27.10.2016

Станом на 15.03.2017 відповіді досі немає

17) Маршрут №29, держномер BE7120AA
Друшляк. Стеля в дірках поряд з переднім і заднім люками. З боку одинарних сидінь висить якийсь дріт прикріплений скотчем.
Хто буде їхати в цій маршрутці – будь ласка сфоткайте стелю і скіньте фото мені. Дякую.

Детальна інформація тут:

Маршрут №29, держномер ВЕ7120АА, фото 21.11.2016:

Скарга надіслана 24.11.2016
Аналогічна скарга від Ольги Войтко 24.11.2016

Відповідь отримав 13.12.2016:

І знову ж таки цей сарай – яскравий приклад безвідповідальності Управління транспорту.
Згідно з текстом відповіді ММР, я можу зробити такі невтішні висновки:
а) цей сарах ніхто не прибрав з маршруту, а лише “поставили в чергу на виконання поточного ремонту салону”.
б) перевізник Авто Віола Плюс не поніс жодної відповідальності перед Управлінням транспорту, чи Миколаївською Міською Радою. Тобто перевідник може збирати стільки скарг скільки захоче, адже ці скарги не стануть приводом для розірвання договору за неякісне надання послуг і нехтування своїми зобов’язаннями.

18) Маршрут №52, держномер BE7529AA
Стеля в цьому сараї – диво сучасної інженерії!

Детальна інформація тут:

Маршрут №52, держномер ВЕ7529АА, фото 22.01.2017:

Електронне звернення надіслано 22.01.2017

Станом на 16.08.2017 відповіді досі немає

Маршрут №52, держномер ВЕ7529АА, фото 16.08.2017:

Повторну скаргу надіслав 16.08.2017 о 10:17.

19) Маршрут №89, держномер BE8589AA
Друшляк.

Детальна інформація тут:

Маршрут №89, держномер ВЕ8589АА, фото 25.02.2017:

Електронне звернення надіслано 03.03.2017

Відповідь отримав 28.03.2017:

20) Маршрут №52, держномер BE8513AA

По-перше, водій відмовився відкрити передні двері, при тому що вільних місць у салоні автобусу не було (вільними були тільки передні місця, поряд з водієм).
В цьому автобусі загалом 17 місць (а не 18 як має бути). Фактично доступними для використання в такому випадку залишаються лише 15 місць.
По-друге, водій двічі проігнорував моє запитання, чому він не відкрив передні двері.
По-третє, водій порушив Правила дорожнього руху (а саме п. 15.9-г). На зупинці Соборна він відкрив двері для посадки-висадки пасажирів не під’їхавши на зупинку, а просто зупинившись біля паркану, фактично знаходячись задньою частиною машини на пішохідному переході.
03.03.2017 близько 09:15 мені знову “пощастило” проїхати в цій маршрутці. Цього разу водій “розважав” пасажирів шансоном, порушуючи рішення виконавчого комітету Миколаївської міської ради № 818 від 26 серпня 2016 Про заборону трансляції або відтворення музичних творів в автобусах, що обслуговують міські автобусні маршрути загального користування.

Детальна інформація тут:

Маршрут №52, держномер ВЕ8513АА, фото 02.03.2017:

Електронне звернення надіслано 03.03.2017

Відповідь отримав 28.03.2017:

21) Маршрут №52, держномер BE7726AA

В салоні висить інформаційне повідомлення про вартість проїзду 2,50 грн для дітей шкільного віку від 6 до 14 років з припискою “По пред’явленню учнівського квитка”.
В тексті рішення виконавчого комітету Миколаївської міської ради №251 від 10 квітня 2015 нічого не сказано про обов’язкову наявність учнівського квитка у дитини, тому ця приписка суперечить рішенню №251.

Детальна інформація тут:

Маршрут №52, держномер ВЕ7726АА, фото 04.03.2017:

Електронне звернення надіслано 04.03.2017

Відповідь отримав 28.03.2017:

Знову ж таки, результат нульовий. Вкотре переконуюсь в нікчемності управління транспорту ММР. Про нахабство перевізників годі й казати.
Маршрут №52, держномер ВЕ7726АА, фото 29.03.2017:

Повторну скаргу надіслав 29.03.2017

Відповідь на повторну скаргу отримав 19.04.2017:

22) Маршрут №52, держномер BE8257AA
Сів (тобто став) у цей автобус 26.04.2017 приблизно о 09:20 на зупинці вул. Шосейна по Нікольській в напрямку Центрального проспекту. В маршрутці було одне вільне місце – зпереду поряд з водієм і касиром.
Водій і касир відмовились відкрити передні двері, спочатку мотивуючи це тим, що двері не працюють, а потім водій сказав, що не зобов’язаний відкривати передні двері, і взагалі це нібито місце касира (2 передні сидіння!).
Тобто в цьому автобусі є лише 16 доступних для пасажирів місць.
Якщо передні двері дійсно не працюють, що цей автобус робить на маршруті й хто дав йому дозвіл виїхати на лінію?
Якщо двері працюють, яке право має водій відмовляти пасажиру, який сплачує за проїзд, зайняти вільне місце?
Окрім цього в салоні маршрутного таксі лунала музика, що є порушенням рішення виконавчого комітету Миколаївської міської ради № 818 від 26 серпня 2016 Про заборону трансляції або відтворення музичних творів в автобусах, що обслуговують міські автобусні маршрути загального користування.

Детальна інформація тут:

Маршрут №52, держномер ВЕ8257АА, фото 26.04.2017:

Електронна скарга на сайті ММР надіслана 26.04.2017 о 10:23

Відповідь отримав 12.05.2017.
Щодо того, що водій нібито водій запідозрив, що я нібито був у стані алкогольно сп’яніння – маячня. По-перше, я був абсолютно тверезий і в той момент їхав на роботу. По-друге, вище я зазначив, що спочатку водій відповів, що у нього не працюють передні двері, а потім почав розвопідати про те, що два передні сидіння – нібито місця касира. Ну і по-третє, якщо водій таки запідозрив, що я нібито був у стані алкогольного сп’яніння, чому ж він не скористався своїм правом відмовити мені у наданні послуг пасажирського перевезення?

Щодо того, що я нібито “неодноразово провокував водіїв на конфлікти під час проїзду в автобусах”.
На що я провокував водіїв? На хамську поведінку, як у випадку з цим ВЕ8257АА, на аналогічне хамство, шансон і порушення ПДР, як у випадку з ВЕ8513АА, чи на дірки у стелі, як у більшості автобусів, на які я пишу скарги?
Я майже ніколи не вказую водієві на його порушення, або на незадовільний стан салону. Якщо воно виїхало на маршрут на сараї й нехтує правилами дорожнього руху – я нічого не збираюсь йому доводити.
Я просто фіксую факти порушень, коли є можливість, і пишу скарги. Виконавчий комітет ММР, як замовник послуг пасажирських перевезень, зобов’язаний розбиратись із проблемними ситуаціями самостійно.
Два рази я мав “задоволення” спілкуватись з водіями на тему їхніх порушень, і обидва рази – у випадках вони не відчиняли передні двері, а вільне місце було лише поряд з водієм (26.04.2017 ВЕ8257АА і 02.03.2017 ВЕ8513АА).
У всіх наступних скаргах на перевізника ПП ПиК, який обслуговує маршрут №52 (а я впевнений, цих скарг буде ще багато), я обов’язково буду акцентувати увагу на тому, що я вимагаю розірвання договору з цим перевізником. Мені набридло терпіти це хамство й ці сараї!


23) Маршрут №52, держномер BE7530AA
Їхав на ньому 26.04.2017 з вул. Соборної в бік Варварівського мосту.
Друшляк.

19.08.2017 я зафіксував, що салон автобуса відремонтовано, фото нижче

Детальна інформація тут:

Маршрут №52, держномер ВЕ7530АА, фото 26.04.2017:

Електронне звернення надіслано 27.04.2017

Відповідь отримав 11.05.2017:

Не знаю чому, але я отримав ще одну відповідь на своє звернення від 27.04.2017. Мабуть це через те, що у попередній відповіді від 11.05.2017 було написано про 76-й маршрут.

Мені прям це подобається. “Факти знайшли своє ЧАСТКОВЕ підтвердження”. Автобус канєшна сарай, но нє совсєм.

Ну й окремо доставило оце “технічний стан зазначеного транспортного засобу дозволяє здійснювати перевезення пасажирів по маршруту, що підтверджено Протоколом перевірки технічного стану транспортного засобу”.

Антон Турупалов, я щиро бажаю вам і вашій сім’ї їздити виключно в таких сараях, технічний стан яких дозволяє здійснювати перевезення пасажирів.

#Перемога! 19.08.2017 я зафіксував, що салон автобусу відремонтували:




24) Маршрут №52, держномер BE7729AA
їхав на ньому 28.04.2017 від вул. Соборної в бік Варварівського мосту близько 19:00.
В салоні висить інформаційне повідомлення про вартість проїзду 2,50 грн для дітей шкільного віку від 6 до 14 років з припискою “По пред’явленню учнівського квитка”.
В тексті рішення виконавчого комітету Миколаївської міської ради №251 від 10 квітня 2015 нічого не сказано про обов’язкову наявність учнівського квитка у дитини, тому ця приписка суперечить рішенню №251. http://mkrada.gov.ua/documents/22440.html

Детальна інформація тут:

Маршрут №52, держномер ВЕ7729АА, фото 28.04.2017:

25.05.2017 отримав чергову відповідь, з якої я можу зробити висновок, що перевізник ПП ПиК – нахабне брехло, адже про якісь провокації з мого боку не може бути і мови. Я мовчки фіксую порушення і пишу скаргу на сайті ММР. Якщо перевізник має бодай якесь підтвердження своїх слів про те, що я нібито провокую водіїв – хай надасть докази, мені теж було б цікаво подивитись-послухати.
Власне, відповідь:

Двічі я писав аналогічні скарги на ПП ПиК, яке обслуговує маршрут №52 (електронне звернення від 06.03.2017 №Б-1202-1/ц-Е3; повторне електронне звернення від 29.03.2017 №Б-1743-1/ц-Е3). Посилання: https://www.facebook.com/groups/602620213207571/permalink/965852056884383/
У відповідях за підписом Антон Турупалов (Anton Turupalov) було зазначено, що нібито керівництвом підприємства-перевізника було вжито заходів, а саме – вилучити інформацію, яка не відповідає чинному законодавству й провести додатковий інструктаж з водіями.
Я бачимо, жодних заходів не вжито.

25) Маршрут №52, держномер BE8195AA
їхав у ньому 06.07.2017 близько 19:00-19:30 від зупинки вул. Соборна в бік Варваріського мосту.
В автобусі дуже поганий стан салону, фото нижче.
Порвані сидіння, на задніх сидіннях неможливо нормально сидіти, адже під ногами запасне колесо, до того ж нічим не закріплене (у випадку ДТП залишається сподіватись, що це колесо ні в кого не полетить і не травмує).
Сидіння під заднім люком було мокрим (в той день був дощ), з чого можна зробити висновок, що дах автобусу протікає.
Я не висловлював претензій водію, тому що не хотів відволікати його під час руху.
Електронне звернення на сайті ММР надіслав 16.07.2017 о 12:39. Не було часу написати скаргу раніше.

Детальна інформація тут:

Маршрут №52, держномер ВЕ8195АА, фото 06.07.2017:

Електронне звернення надіслано 16.07.2017

Відповідь отримав 02.08.2017:

Ця сторінка буде оновлюватись і доповнюватись. Слідкуйте за новинами.

Цікаві статті:

2 thoughts on “Миколаївські маршрутки

  1. Доброго дня, сьогодні 6.03.17. О 15-10 їхала з намиву на залізничний вокзал, в маршрутці 21номер- ВЕ8532АА Водій настільки перевищував швидкість, що я раз впала поки гроші передавала за проїзд, і раз ледве не сталася аварія на пушкінському кольці, водій всю дорогу намагався обігнати весь транспорт (легкові автомобілі, фури, на пішохідному переході через раз зупинявся маршрутку постійно кидало з боку на бік, водій дуже агресивний був і неадекватно реагував на прохання їхати помаліше

Залишити відповідь

Авторизуватись через: